دانش آموزان نازنین پایه سوم با حضور در مدرسه ، با معلمان ، مربیان و دوستان خود پس از روزها دلتنگی ، دیدار کرده و با برنامه های شاد در کنار مربیان و دوستان خود خاطره ای ماندگار را رقم زدند.