دختران گل پایه دوم با حضور در مدرسه پس از روزها دلتنگی از معلم و دوستان خود، دیداری تازه کرده و خاطره یک روز شاد و به یاد ماندنی را در کنار دوستان ، معلم و مربیان خود رقم زدند.