نوآموزان پایه پیش دبستانی ساعاتی را با حضور در مدرسه و دیدار معلم و دوستان خود به شادی سپری کردند.

این دیدار با بازی های شاد در کنار مربیان فوق برنامه و پذیرایی همراه بود؛

به امید این که هر چه زودتر شاهد عادی شدن شرایط و حضور دختران عزیز در مدرسه باشیم .