به مناسبت ایام الله دهه فجر و 22 بهمن ؛ در روز سه شنبه ۲۱ بهمن ، سرود زیبای ایران ، توسط دانش آموزان پایه دوم و سوم  اجرا شد همچنین پویش پیاده روی دانش آموزی در حیاط مدرسه برگزار شد.

در راستای ساحت های: ️هنری و زیبا شناختی ، ️اجتماعی