در روز سه شنبه ۱۴ بهمن ، جشن میلاد حضرت مهدی (عج) همراه با ویژه برنامه های شاد دانش آموزی و پذیرایی از دانش آموزان برگزار گردید. در راستای ساحت های : ️عبادی - اعتقادی ، ️هنری و زیبا شناختی