در روز یکشنبه ۱۱ بهمن، دانش آموزان پایه دوم در یک اردوی نیمروز به مرکز خلاقیت رفته و در کنار مربیان مرکز ، دوستان و آموزگاران خود به بازیهای مختلف همراه با دقت و تمرکز و کسب خلاقیت پرداختند. 

در راستای ساحت های : ️علمی - فناورانه ، ️زیستی -بدنی