در روز چهار شنبه ۸ بهمن ، سومین جلسه مربیان پرورشی همراه با حضور همکاران پرورشی از مدارس ناحیه یک و واحد اردو های آموزش و پرورش در دبستان ما برگزار گردید. دانش آموزان با اجرای ویژه برنامه های شاد در صبحگاه میزبان این عزیزان بودند.