در روز  چهار شنبه ۸ بهمن ، سومین جلسه مربیان پرورشی همراه با حضور همکاران پرورشی از مدارس ناحیه یک و واحد اردو های آموزش و پرورش در دبستان ما برگزار گردید.

دانش آموزان با اجرای ویژه برنامه های شاد در صبحگاه میزبان این عزیزان بودند.