در روز سه شنبه ۷ بهمن ، در راستای تدریس تم ۱۵ درس ریاضی، دانش آموزان پایه اول به زیارت امامزاده رفته و با آداب زیارت آشنا شدند همچنین به زیارت گلزار شهدا رفتند و در کنار دوستان و آموزگار خود تجربه ی تازه ای را کسب نمودند. 

 در راستای ساحت : ️اعتقادی - عبادی