در روز سه شنبه ۷ بهمن دانش آموزان پایه دوم در راستای تدریس درس زیارت از کتاب فارسی به زیارت امامزاده سید جعفر رفته و با آداب زیارت آشنا شدند. 

در راستای ساحت های: ️اعتقادی - عبادی ️، علمی- فناورانه