در روز دوشنبه ۶ بهمن دانش آموزان پایه سوم، به زیارت امامزاده سید جعفر رفتند و به شکرانه به سن عبادت رسیدن در نماز جماعت شرکت کردند.

در راستای ساحت : اعتقادی - عبادی