در روز چهارشنبه ۱ بهمن، چهارمین جلسه انجمن اولیا و مربیان با حضور اعضای محترم پیرامون برنامه ریزی و جمع بندی برنامه جشن عبادت دانش آموزان پایه سوم برگزار گردید.