به پیشنهاد انجمن ورزش شورای دانش آموزی ، پیاده روی در حیاط مدرسه همراه با انجام حرکات ورزشی در یک زنگ تفریح شاد  با حضور اکثریت دانش آموزان برگزار شد .

در راستای ساحت های: ️زیستی بدنی ، ️اجتماعی ، ️هنری و زیبا شناختی