دانش آموزان پایه های اول ، دوم و سوم با راهنمایی مربی قصه گویی ، داستانهای کوتاه و تخیلی نوشته و بصورت کتابچه های دست ساز ارائه دادند. در راستای این فعالیت دانش آموزان ، مدرسه از آنها تقدیر به عمل آورد.
در راستای ساحت های : ️علمی- فناورانه ، ️هنری- زیبا شناختی