در روز سه شنبه ۹ دی ، به مناسبت میلاد امام علی (ع) و امام جواد (ع) جشن باشکوهی در مدرسه با اجرای برنامه های دانش آموزی برگزار شد. در راستای ساحت های : ️هنری - زیبا شناسی ، ️عبادی- اعتقادی